Hjerteforeningen Roskilde

“Gå lidt længere” til Lynghøjsøerne

Den 23/2 holder Finn Buhl igen en lidt længere gåtur i Hjerteforenings regi: Temaet er igen: ”Gå lidt længere”!

Vi mødes på den første P-plads ved Lynghøjsøerne kl. 10.00. Indkørsel fra Lyngageren.

Vi går rundt om alle tre Lynghøjsøerne – i ”dobbelt-ottetal”.

Turen tager i moderat tempo 2 timer – måske lidt mere.

Vi holder de pauser undervejs, som – I som deltagere – synes I har brug for: Husk! – Vi vandrer for jeres skyld, og det skal være sjov og hyggeligt at vandre.

Turen ledes af Finn Buhl, som selv er hjertepatient ( arterie flimmer ), og Finn går ikke stærkt, men gerne ”lidt længere”.

HUSK:

• Ifør dig gode vandresko eller støvler
  • Tag én eller to vandrestokke med: Én vandrestok aflaster 10-12%. To vandrestokke aflaster ca. 25%. Det er værd at erindre sig.
  • Husk også lidt at spise undervejs: Frugt – chokolade o. lign. Men husk især noget at drikke.

Alle er velkommen – også selvom du ikke er hjertepatient eller er medlem er hjerteforeningen.

Turen er gratis og kræver ingen tilmelding – du møder bare op.

Vi glæder os til at se dig.

Mødested: Første P-plads med indkørsel fra Lyngageren.
Finn Buhl
roskilde@hjerteforening.dk