Hjerteforeningen Roskilde

Gå for hjertet ved Munksøgård

Hjerteforeningen Roskilde inviterer til en gåtur ved Munksøgård

Vi mødes ved Langtidsparkeringen på Trekroner station. Ved Café Korn møder vi Hanne, som vil være vores guide undervejs på turen og vise os rundt på Munksøgård. Munksøgård er et økologisk bofællesskab med miljøhensyn integreret både i etablering og drift. Vi håber at vi kan observere små lam undervejs på turen.

Måske vi er sultne, når vi vender tilbage til Café Korn. Hvis du er interesseret i at spise en let anretning eller blot kaffe og kage, bør du give besked ved tilmeldingen om, hvad du ønsker at spise og drikke for egen regning. Se Café Korns menukort her.

Vigtigt Husk: gode sko
Turlængde: ca. 3 km samt rundvisning på Munksøgård
Pris: gratis, men evt. forplejning på Café Korn sker for egen regning (Hjerteforeningen Roskilde betaler for vores guide på Munksøgård)

Har du spørgsmål til turen kan May-Britt træffes på tlf. 6166 1612.

Tilmelding med oplysning om navn og tlf.nr., skal ske til May-Britt via mail: [email protected] i tilfælde af turlederen må melde afbud.

Bliver du forhindret i at deltage på turen, efter du har tilmeldt dig, bedes du kontakte May-Britt på tlf. 6166 1612.

Vi glæder os til at se dig.

Mødested: Grusparkeringen ved Trekroner Station (bag ved Bauhaus)
May-Britt Damgaard
roskilde@hjerteforening.dk