Om os

Hjertelig velkommen til Hjerteforeningen Odense

Oplysning og nye medlemmer
Hjerteforeningen Odense formidler Hjerteforeningens budskaber om forebyggelse og oplyser om hjertesygdomme.

Vores arbejde omfatter bl.a. indsamling af penge samt at hverve nye medlemmer til Hjerteforeningen.
Vi bakker Hjerteforeningens landsdækkende kampagner op med lokale aktiviteter.
Så hold øje med vores kalender hvor du kan se alle vores aktiviteter i årets løb.

Bliv medlem af Hjerteforeningen og vær med til at støtte en god sag
I Hjerteforeningen er alle velkommen. Foreningen er ikke kun for hjertepatienter.

Meld dig som frivillig
Har du lyst til at være frivillig i Hjerteforeningen, så kontakt en fra bestyrelsen, som så kan fortælle mere om arbejdet i vores lokalforening.
Som frivillig får du masser af oplevelser og glæde ved at løse opgaver i fællesskabet, tilfredsstillelsen ved at gøre en indsats og opnår personlige kvalifikationer gennem kurser, foredrag og lærerige oplevelser.