Om Os

images

I Kalundborg lokalafdelings bestyrelse, formidler vi Hjerteforeningens budskaber om forebyggelse, rådgivning, behandling, og oplyser om hjertesygdomme og støtte til patienter og pårørende.

Vi bakker Hjerteforeningens landsomfattende kampanger op med lokale aktiviteter.

Vi arrangerer kurser i livreddende førstehjælp.

Vi arrangerer jævnligt blodtryksmåling i Kalundborg Kommune, det er gratis, og skulle nogen få lyst at få besøg af os, det være sig forretninger, klubber, foreninger eller lokale firmaer, så kontakt et af bestyrelsesmedlemmerne.

Hjerteforening i Kalundborg har tilholdssted i Aktivitetscenter Munkesøen, Esbern Snaresvej 55 4400 Kalundborg, her holder vi Cafemøder, hvor der vil være forskellige emner som tages op.

Kom og vær med at sætte dit præg på Cafemøderne, som hovedsageligt holdes om aftenen.

Har du lyst til at være frivillig i Hjerteforeningen, så kontakt en fra bestyrelsen, som også kan fortælle mere om arbejdet som frivillig.

Som frivillig får du oplevelser og glæde ved at løse opgaver i et fællesskab med andre frivillige, og tilfredsstillelsen ved at gøre en indsats for andre mennesker.

Har du gode ideer til arrangementer eller andet, hører vi meget gerne fra dig.

Kalundborg Hjerteforening samarbejder med Kalundborg Kommune, og flere andre lokalforeninger, hvor der bliver afholdt forskellige fællesarrangementer.

Alle arrangementer vil blive offentliggjort her på vores hjemmeside eller i avisen, samt de arrangementer vi holder sammen med andre aktører.