Jægerspris motionsklub

Hansen Is cykelløb 2024

Skrevet tirsdag d. 5. marts 2024

Igen i år 2024 har Hjerteforeningen Jægerspris Motionsklub fået en aftale med Hansen Is vedrørende cykelløbet, der i år afholdes den 17. august 2024.
Hansen Is har spurgt, om Hjerteforeningen kan stille med for frivillige hjælpere, der skal dække cykelløbets poster rundt omkring på ruten.
Hansen Is har oplyst, at løbet starter kl. 8:00 og forventes afsluttet kl. 16:00. Som tidligere år, skal man forvente at stå 2-3 timer på posten.
Kunne du tænke dig at være frivillig hjælper på en post til dette cykelløb, så skal du tilmelde dig til Aase fra løbeklubben. Du kan gøre det pr. mail til mailadressen [email protected]
Som tidligere år forventes det, at Aase får udleveret materialet fra Hansen Is inden sommerferien, herunder rutekort, vest, beskrivelser og GPS-koordinater samt opgavebeskrivelse til alle frivillige.
Efter løbet vil der være et arrangement til alle frivillige og præcis hvad, vides endnu ikke. Det må være en overraskelse til alle frivillige hjælpere.
Denne meddelelse vil også blive hængt op på opslagstavlen i Kignæshallen, men det er blot til orientering, der kan IKKE tilmeldes på denne.
Når først man har tilmeldt sig, kan der IKKE meldes afbud. Det kan give problemer, da Aase tilmelder antallet af frivillige til Hansen Is, der ud fra tilmeldinger giver det antal ruter, der er tilmeldt frivillige.
Der tages forbehold for ændringer eller aflysning, som kommer fra Hansen Is.
Vi håber på mange frivillige hjælpere og mindst 40.