Hjerteforeningen Ishøj/Vallensbæk

Invitation til foredrag

Skrevet torsdag d. 14. september 2023

Hjerteforeningen Ishøj/Vallensbæk inviterer til foredrag om Hjerter og Cykling ved Brian Vandborg den 26. september kl. 19.00-21.30 i Kultur- og Borgerhus, lokale “Havet”, Vallensbæk Stationstorvet 100, 2665 Vallensbæk Strand.

I 2018, kun 36 år gammel, fik Brian Vandborg hjertestop på en cykeltur. Statistisk set burde han ikke være i live, for uden puls i omkring 15 minutter, er det helt utroligt. Brian vil med egne ord fortælle hvordan det hele gik til og om det videre forløb, blandt andet hos Center for Hjerteskade for at arbejde med det kognitive.

Foredraget handler i høj grad også om vigtigheden i at kunne yde førstehjælp og ikke mindst om livet som professionel cykelrytter.

Kom og hør Brian fortælle om sit vendepunkt i livet. Arrangementet er GRATIS og alle er meget velkomne. Tilmeld dig ved at sende en mail til: [email protected]

Tilmelding senest den 25. september 2023.

På glædeligt gensyn.

Bestyrelsen i Hjerteforeningen Ishøj/Vallensbæk