Hjerteforeningen Ishøj/Vallensbæk

Hjerteforeningen Ishøj/Vallensbæk inviterer til foredrag ved Charlotte Bircow

Skrevet tirsdag d. 24. oktober 2023

Hjerteforeningen Ishøj/Vallensbæk inviterer til foredrag ved Charlotte Bircow

”Sådan skaber du medvind, selv i den strideste modvind”.

Charlotte Bircow er bedst kendt som Danmarks fitnessdronning (balder af stål) men i forsommeren 2011 blev hun ramt af brystkræft. Hendes identitet og selvopfattelse blev stærkt udfordret, det samme gjorde også hendes balder, der kort efter diagnosen kunne fejre 50-års fødselsdag. Foredraget handler meget lidt om sorgen og tvivlen, der er forbundet med sygdommen – langt mere om at overkomme den og blive sund og rask gen. Om hvordan man slipper bekymringerne og hvordan man kan komme stærk og positiv op ad bakken.

Foredraget finder sted den 8. november 2023 kl. 19.00-21.30 i Kultur- og Borgerhus, lokale ”Havet”, Vallensbæk Stationstorvet 100, 2665 Vallensbæk Strand.

Arrangementet er GRATIS og alle er meget velkomne. Vi håber at se rigtig mange og du bedes venligst tilmelde dig ved at sende os en mail på: [email protected] senest den 6. november 2023.

På hjerteligt gensyn

Bestyrelsen for Hjerteforeningen Ishøj/Vallensbæk