Hjerteforeningen Ishøj/Vallensbæk

Hjerteforeningen Ishøj/Vallensbæk inviterer til temaaften om hjertesund forårsmad

Onsdag den 15. maj 2024 kl. 17.30 – 21.30

på Vejlebroskolen, Vejledalen 1, 2635 Ishøj.

Dagens tema: dejlige hjertesunde forårsretter. Hjertesund mad handler om at få godt med grøntsager men mad er ikke kun næring, det er også velsmag og nydelse. Derfor vil diætist Cathrine Ilsøe inspirere dig til at få meget mere velsmag ind i dine grøntsager og i din mad i det hele taget.

Vi skal i fællesskab lave hjertesund og lækker mad med sæsonens råvarer. Aftenen byder bland andet på lækker fisk

Cathrine Ilsøe, klinisk diætist, har rigtig mange års erfaring. Cathrine underviser på diabetes – og KOL hold, også i forløb med etniske borgere.

Cathrine tilgodeser forskellige diagnoser i undervisningen, både teoretisk og praktisk, f.eks. fokus på diabetesprincipper OG hjertevenlig kost i kombination eller i forbindelse med andre diagnoser.

Deltagerantallet er begrænset, så tilmelding er nødvendig på vores mail adresse: [email protected], hvor der samtidig med tilmeldingen vil blive opkrævet et gebyr på kr. 75,- Sidste frist for tilmelding er søndag den 12.maj 2024

Du er velkommen til at tage en hjerteven med til en aften, hvor vi tilbereder hjerterigtig – og sund mad med de bedste af årstidens råvarer og samtidig tænker på helbredet.

Bestyrelsen for Hjerteforeningen Ishøj/Vallensbæk

Vejlebroskolen, Vejledalen 1, 2635 Ishøj