Hjerteforeningen Holstebro

Foredrag: Hvad er det, der præger vores livssyn?

Skrevet torsdag d. 25. januar 2024

Dette foredrag af forfatter Bjarne Rose Hjortbak, der også er formand for lokalforeningens bestyrelse, tager afsæt i en ny bog af undertegnede med titlen Liv og livssyn, der udkom på mit eget forlag Hjortbak – Eksistens i december 2023.

I foredraget vil jeg komme ind på, hvorledes vores livssyn dannes og udvikles livet igennem. Det vil jeg gøre ud fra ovennævnte bogs tre hovedtemaer:

• hvorledes det er at blive og være til som menneske,
  • de udfordringer, vi møder livet igennem og
  • de sociale vilkår og rammer vi lever i og med.

Bogen er den hidtil første og eneste bog, der belyser dette tema.

Kom og bliv inspireret til at tænke over eget livssyn, men forvent ikke et svar på ét bestemt livssyn. Derimod belyser foredraget nogle af de mange forhold, der er med til at præge dit individuelle livssyn.

Plakat_foredrag_Hjerteforeningen_20.02.24.

Tilmelding: senest 13.02.2024 (af hensyn til kaffen) til 2160 3712 eller [email protected]

Mange hilsner

Bjarne Rose Hjortbak

NB: Husk også vores generalforsamling den 13. marts kl 19:00 i HUSET, hvor vi kommer til at mangle frivillige til bestyrelsen!