Hjerteforeningen Holstebro

Frivillige til vores lokalforening

Skrevet lørdag d. 28. oktober 2023

Kære medlemmer

Hjerteforeningens bestyrelse vil gerne opfordre medlemmer, der har et par timer ’til overs’ en gang imellem , som kunnen gøre stor nytte i det frivillige arbejde i Herteforeningens lokalafdeling.

Det kan være konkrete opgaver / medvirken ved gåture, deltagelse i information om vore aktiviteter, løsning af konkrete partiske opgaver samt deltagelse i bestyrelsesarbejdet.

Vedrørende det sidste bliver der mulighed for at melde sig som kandidat til bestyrelsen, hvor valget hertil finder sted den 6. marts kl. 19:00 i HUSET (tidl. AktivitetsCentret).

Prøv at tænk over, hvilken glæde det kunne være for dig selv at blive frivillig og hvilken glæde, det kunne være for andre hjertepatienter/pårørende, når du bidrager.