Hjerteforeningen Holstebro

Høstfest i Hjerteforeningen 20.9.2023

Skrevet onsdag d. 27. september 2023

Årets høstfest blev igen afviklet på UCH – Uddannelses Center Holstebro, hvor vi i samarbejde med Berit Gade Jensen på uddannelsen for ernæringsassistenter, fik en rigtig skøn aften for alle 68 deltagere.

Holdet af elever og deres to undervisere havde dækket nogle meget fine borde i høstfarver og arrangeret et par kreative udsmykninger ved indgangen og i bistroen, hvor vi skulle spise.

Musikken blev hele aftenen varetaget af Bjarne Kirk og Svend Kirkeløkke – to musikanter mange af jer kender fra tidligere julefrokoster i Hjerteforeningen.

Maden bestod af en fin forret, der kom ind på tallerkner (se billede) og en flot buffet med flere forskellige kød- og fiskeretter med diverse tilbehør til. Eleverne solgte drikkevarer fra ‘baren’ til meget overkommelige priser.

Desserten bestod af lækre kager og et glas med rabarbertrifli.  Til slut kaffe og småkager.

Undervejs havde vi en ‘tip en 13-er’, som voldte de fleste problemer (fx et jordbær er ikke et bær men en nød) samt sange fra et lille sanghæfte.

Alt i alt en super fin aften, som jeg regner med og har lagt billet ind på hos Berit fra UCH til næste år.

Bjarne Hjortbak