Hjerteforeningen Holstebro

Byger, der kommer og går

Skrevet onsdag d. 26. juli 2023

Her ved afslutningen af juli måned, kan vi se tilbage på en juni måned med masser af sol og varme. Et rigt ‘hjertevenligt’ vejer til gåture på vore ni hjertestier eller andre naturområder og andre udendørs aktiviteter,

Juli måned har været kendetegnet ved et vejr, hvor bygerne kommer og går i den danske sommer, som vi synger i en af sangene i Højskolesangbogen. Men hvad; der er jo ikke noget der hedder dårligt vejr til en gåtur, blot man har beklædningen i orden!

For mange begynder hverdagen inden længe og for børnene skolen. Det betyder også, at vi i vores lokalforening tager fat på arbejdet med efterårets aktiviteter.

Her kan I holde øje med denne hjemmeside for informationer om vore tilbud til jer hjertepatienter og pårørende, hvor 1.162 af jer er medlemmer af Hjerteforeningen. I begrænset omfang vil vi også annoncere i dagspressen, hvor det giver mening.

Så velkommen til et efterårsprogram med flere nye og spændende aktiviteter.