Hjerteforeningen Holstebro

INDKALDELSE TIL GENERALFORSAMLING

Skrevet onsdag d. 8. februar 2023

Hjerteforeningen i Holstebro indkalder hermed til generalforsamling den 9. marts 2023 kl. 19:00.

Generalforsamlingen afvikles på Holstebro Aktivitets Center, Danmarksgade 13 A, 7500Holstebro i Tagsalen (Indgang fra hovedindgangen, Danmarksgade).

Dagsorden ifølge vedtægterne:

2. Bestyrelsens beretning
  3. Fremlæggelse af regnskab til orientering
  4. Behandling af indkomne forslag
  5. Valg af bestyrelse

Eventuelle forslag skal være lokalforeningen i hænde senest den 23.02.2023

Efter generalforsamlingen (ca. kl. 20:00) vil Vibeke Krog Bro holde et foredrag over temaet Når Vesterhavet holder dig fast?

I den yderste kant af kommunen, lige der på tangen mellem hav og fjord ligger byen Thorsminde i alt sin pragt. Ved første øjekast et bette fiskersamfund med få fastboende og en masse turisme – men hvad gemmer der sig under overfladen?

Hvad får en voksen kvinde ved sine fulde fem til at bosætte sig her – købe virksomhed og bare sto elske det der ingenting – eller er det nu også ingenting?

Af hensyn til kaffen før foredraget vil vi bede om tilmelding senest mandag den 06.03.23 til:

Formand Bjarne Rose Hjortbak

mail: [email protected]            tlf. / SMS på nr. 2160 3712