Hjerteforeningen Bornholm

Samarbejde med Rønne Svømmehal

Skrevet mandag d. 26. november 2018

Hjerteforeningen Bornholm har i samarbejde med Rønne svømmehal  indgået en aftale om en rabat, hvis man ønsker at bruge Rønne Svømmehal.

Rabatten gives til medlemmer af Hjerteforeningen Bornholm,  som fremviser og aflevere et gyldigt bevis i svømmehallen,  som udstedes personligt til det enkelte medlem.

Dette bevis kan bestilles hos formanden i hjerteforeningen Bornholm på Mail: [email protected]  her oplyses navn og adresse samt telefonnummer og mail og man får så fremsendt et bevis, der kan ombyttes til rabat i Rønne svømmehal.

Køber man følgende adgangskort, der giver adgang til svømmehallen får man 20 % i rabat på købet,  disse  20 % gælder på følgende korttyper.

5 – 10 og 20 turs kort  samt halv og hel årskort

Der gives ikke rabat på engangbilletter eller andre tilbud eller events i Rønne svømmehal.

Med ønsket om at vores medlemmer vil bruge dette gode tilbud.