Hjerteforeningen Ballerup

Har du besøgt vores Smukke Hjertesti – Smørum Golf

Skrevet tirsdag d. 12. december 2023

Smørum Golf

Vi har i klubben urokser og får gående i indhegning, som du kan være heldig at se på turen. Derudover er der en masse vilde dyr som harer, fiskehejrer og fasaner. Fuglelivet i Smørum er meget rigt, og der er både Rørhøge, Havørne, Tårnfalke og mange andre.

Se en video af ruten TRYK HER

Praktisk information
Hvis der råbes FORE: Vend dig bort fra den råbende, og duk dig med hænderne over hovedet, da der kan komme en vildfarende bold flyvende.
Hvis du er tæt på en golfspiller: Vær opmærksom på, at du ikke larmer så det forstyrrer. Stå eventuelt stille, til spilleren har slået.

Kaffetørstig? Efter en god gåtur kan du få stillet sulten eller tørsten hos Restaurant Eagle. Se åbningstider på restauranteagle.dk

Hjertestien er lavet i samarbejde med Hjerteforeningen, XL Byg og Smørum Golfklub.