Hjerteforeningen Viborg

Hjertemotion på Hjertesti ved Dagmar Sieg

Houlkær Hjertesti

Formålet
Dagmar vil  på denne vandretur vise os hvordan vi kan bruge hjertestierne til mere end blot en gåtur

Her den tur som du skal vandre
Houlkær Hjertesti

Tidspunkt og pris
Tirsdag kl 9.00 30/4 2024
Pris: 30 Kr
Mobilpay

Mødested
Houlkærhalen

Dagmars Program
Vi samles for i fællesskab at udforske hjertestierne, samt dyrke fællesskabet i træningen, da dette for mange er en væsentlig motiverende faktor for træning.

Der er afsat ca 1,5-2 timer til hver tur.

Deltagelse i arrangementet kræver at man kan gå 4 km, da det er længden på Hjertestien.
Tag tøj på efter vejret og som det er muligt at træne i. Gerne lag-på-lag, så er det nemmere at regulere varmen.

Dagmar Lybæk Sieg er hjertefysioterapeut hos Heartfit i Viborg og hjertemotionsinstruktør i Hjerteforeningen. Hun vil guide turene og være behjælpelig, hvis der er behov for hensyntagende øvelser.

Mål
Vi håber, at deltagerne efter hvert arrangement kommer hjem med en dejlig energigivende følelse i kroppen samt med inspiration til hvorledes det er muligt, at gøre gåturene (endnu) mere effektive.

Slut
Hjerteforenegen vil til slut være vært ved lettere anretning.

Tilmeldning er nødvendig se nedenstående.

Startsted
Houlkærhallen, Odshøjvej, 8800 Viborg