Hjerteforeningen Syddjurs

Gratis oplevelsesaften i Ebeltoft den 13. november 2021

Skrevet torsdag d. 28. oktober 2021

Medlemmer af Syddjurs Hjerteforening kan tilmelde sig til en dejlig og inspirerende oplevelsesaften på Maltfabrikken i Ebeltoft den 13. november 2021 fra 17 – 22.

Skynd jer at tilmelde på aktivitetssiden for vi har kun 25 pladser til dette arrangement.

Aftenens program indledes med en Workshop om kreativitet og mental sundhed.

De to konsulenter og kunstnere Trine og Trine fra firmaet TrinTrin byder på en workshop med små kreative øvelser, hvor ALLE kan være med. Du får viden om fordele ved at være kreativ, tips til øvelser, der giver mentalt ro og overskud og input til at betragte verden og hverdagen på nye måder.

Herefter serveres en to retters menu i Lundbergs Spisehus/Maltfabrikken – inkl. vand.

Og endelig afsluttes arrangementet med adgang til aftenens koncert på Kulturloftet med den prisbelønnede amerikanske sangerinde, Indra Rios-Moore.

Hjerte_syddjurs_logo