Hjerteforeningen Svendborg

Nye retningslinjer

Skrevet tirsdag d. 21. december 2021

På baggrund af de stigende smittetal har myndighederne indført nye retningslinjer for at bremse smitten.

For aktiviteter i Hjerteforeningen betyder det, at:

• Fortsat krav om coronapas til alle aktiviteter i Hjerteforeningen.
  • Nytårsmarch kan fortsat gennemføres men uden samling til social sammenkomst. Derudover opfordrer vi til, at I sender deltagerne afsted løbende, som de ankommer, så de ikke forsamles i store grupper.
  • Foredrag og aktiviteter, som samler mange personer indendørs aflyses til 17. januar. Øvrige indendørs aktiviteter kan fortsat gennemføres, her benyttes mundbind, når man står op.
  • Hjertemotion og øvrige indendørs motionsaktiviteter kan ligeledes fortsat gennemføres. Her skal nu benyttes mundbind før og efter træning og deltagerne skal have klædt om hjemmefra.
  • Vi opfordrer til, at I udskyder generalforsamlinger til efter 17. januar. Hvis I vælger at afholde generalforsamling inden da, kan det ikke kombineres med foredrag.

Derudover følger vi Sundhedsstyrelsens øvrige anbefalinger:
Hold afstand, sprit af, luft ud og bliv hjemme, hvis du har symptomer.