Hjerteforeningen Ringsted

Sognepræst Janne Meibom tryllebandt forsamlingen med hendes levende fortællinger om jobbet som præst og flyverpræst

Skrevet torsdag d. 25. april 2024

Ved Hjerteforeningens café arrangement den 24. april var der et glædeligt gensyn med sognepræst Janne Meibom, der fortalte om præstelivet i Ringsted og om hendes vej til jobbet som præst. Janne fortalte også levende om hendes udsendelse til Irak som flyverpræst i Flyvevåbnet i 2021.

Eftermiddagen bød på et levende foredrag, hvor alt kom lige fra hjertet, som en deltager udtrykte det. Man lyttede fuldt koncentreret til foredraget samtidig med, at man ind i mellem havde smil på læben. Janne Meibom formåede virkelig at give deltagerne en god eftermiddag.

Næste café arrangement

Ved næste café arrangement, som er den 29. maj, er der foredrag om atrieflimren – et foredrag med fokus på ablationsbehandling. Foredraget forestås af læge, ph.d Samuel Kill Sørensen, der er læge på Bispebjergs Hospitals hjerteafdeling og har været læge i mere end 10 år.