Hjerteforeningen Ringsted

På skovtur med Hjerteforeningen

Skrevet torsdag d. 25. april 2024

Hjerteforeningens travetur den 21. april var med god deltagelse, ca. 30 personer. Deltagerne delte sig i hold på 3 km og 5 km – dermed passer tempoet til det den enkelte kan gå på 1 time. Turene foregik i de grønne områder ved Kaserneområdet.

Så er der tid til en lille pause på 5-km turen

De følgende ture i maj måned er den 5. maj og 26. maj. Turene er planlagt som ”skovture”. Vi mødes som sædvanlig kl. 10 på parkeringspladsen på Bøllingsvej og kører herfra i biler. Vi håber mange er kørende disse dage, så alle kan komme af sted.

Turen den 5. maj går til dæmningen ved Haraldsted sø. Efter turen er der, ud over den sædvanlige hygge med frugt, juice og lodtrækning, lagt op til, at den enkelte medbringer madpakke, og hvad man ellers ønsker at fortære. Vi håber på hyggeligt samvær. Der er lokale til rådighed med borde og bænke samt toiletforhold. Man er selvfølgelig velkommen, selv om man kun måtte ønske at deltage i gåturen.

Den 26. maj går turen til St. Bøgeskov i Gyrstinge. Denne dag afsluttes med frugt og juice og en lille lodtrækning.

HUSK! Hvert skridt tæller, så Gå Med og nyd naturen, det gode selskab og få motion.