Hjerteforeningen Ringsted

Hjerteforeningen på Ringsted Messen 2024

Skrevet mandag d. 18. marts 2024

Hjerteforeningen deltog i årets Ringsted Messe i weekenden den 16. – 17. marts, som var vældig hyggelig tilrettelagt for alle. – Stor tak til arrangørerne!

Vi fik nogle fornøjelige timer sammen med de øvrige Messestande og havde rigtig mange besøgende på stand 19 i hal A, for at høre om Hjerteforeningens arbejde og ikke mindst det lokale, der præsenteres løbende både i den lokale presse og på vores lokale hjemmeside.

Til lejligheden uddelte vi medlemsbladet Hjerteliv til interesserede, og der var lavet en lille quiz, hvor omkring 150 personer deltog i.

Der er trukket lod om et antal pæne gevinster, og vinderne har fået besked.

Klik her og se flere fotos fra Hjerteforeningens stand på Ringsted Messen

Til børnene var der balloner og små hjertearmbånd, og 2 gange på messen, henholdsvis lørdag og søndag eftermiddag blev der lavet en lille demonstration i Giv Liv, hvor man kunne se, hvor nemt det er at give Hjerte Lunge Redning og bruge en hjertestarter.

Målt på antallet af besøgende har Hjerteforeningen et håb om, at mange flere vil støtte op omkring Hjerteforeningens arbejde. Det kan være ved medlemskab men også donationer.

Lokalt går det godt med vores program for foråret, og der har været et pænt højt antal deltagere, som gør det sjovt at være i bestyrelsen.