Næste arrangement

• Aktivitetsfolder efterår 2021

Skrevet onsdag d. 14. juli 2021

• Tirsdags gåture

Vi genoptager vores tirsdags gåture kl. 15 fra “Lause” Heimdals plads i ULIGE uger, første gang d. 13/4. Alle medlemmer er velkomne og vi følger selvfølgelig alle gældende corona regler.

Skrevet tirsdag d. 6. april 2021

• 20/10 Gåtur

I tirsdags var 8 medlemmer med ude at gå en knapt 5 km. lang tur rundt i byen. Jørna var med og tog nogle billeder, som alle har givet tilladelse til bliver vist. Vi går hver anden tirsdag kl. 15 i ulige uger, med afgang fra Heimdals plads. (Lause)

Skrevet fredag d. 28. august 2020

• 1/9 Hjertemotion

Efterårets hjertemotion er igen i gang efter en længere ”tvunget” pause. Vi starter op den 1/9-2021 kl. 15:45—17:30, og de næste 16 uger frem. Kom og deltag i SUND motion, under ledsagelse af Jane Have Andersen. For gamle og nye deltagere vil efterårets sæson koste kr. 150,- (sæsonpris for 16 lektioner er normalt kr. 400,-) […]

Skrevet fredag d. 28. august 2020

Du kan også blive opdateret på vores facebookside ved at klikke på dette link: http://www.facebook.com/search/top/?q=hjerteforeningen%20nyborg

Skrevet torsdag d. 26. marts 2015

• Er du den nye frivillig ?

Send os en mail, eller ring til en i bestyrelsen – vi skal bruge: Navn Adresse E-mail Telefon Du kan evt. få tid til at: Omdele flyers tæt ved dig. Medhjælper ved arrangementer. Lave kaffen. Guide – evt ved “hjertestivandring”. Som ‘tovholder’ og ansvar for en gruppe. Eller noget helt andet

Skrevet torsdag d. 26. marts 2015