Hjerteforeningen Middelfart

Skrevet fredag d. 21. oktober 2022

Hermed åbner tilmeldingen til vores arrangement med Peter Mygind

Hvad?

Kom og hør Peter Mygind fortælle om sine oplevelser med hjertesygdom. Peter Mygind er skuespiller, foredragsholder og ambassadør for bl.a. Hjerteforeningen, Børnecancerfonden og Børnehjælpsdagen. Ved foredraget vil han dele ud af sine egne erfaringer med hjertesygdom og hvordan han har det i dag – men også hvad han gør for at minimere eftervirkningerne og for at trives mentalt og fysisk. Ved arrangementet vil blive serveret kaffe og kage.

Hvor?

Middelfartsalen, Kulturøen, Havnegade 6, 5500 Middelfart

Hvornår?

Den 10. november 2022 kl. 19-21

Hvordan?

Alle er velkomne, uanset om man er medlem af Hjerteforeningen. Deltagelse i arrangementet er gratis, men der er obligatorisk betaling for kaffe/kage, som koster 25 kr. pr. person. Tilmelding foregår ved at sende en e-mail til [email protected] med dit navn, telefonnummer og hvor mange billetter, du ønsker. Du modtager herefter en e-mail med betalingsoplysninger og når du har betalt, modtager du en endelig bekræftelse på din tilmelding. Ved arrangementet skal du blot oplyse dit navn og telefonnummer i døren.

Vi glæder os til at se dig!

Mvh

Din lokalforening i Middelfart!