Hjerteforeningen Middelfart

Generalforsamling 2022

Skrevet lørdag d. 12. februar 2022

Kom og grin med os i bestyrelsen i Hjerteforeningen Middelfart!

Det er ved at være tid til årets generalforsamling og i anledning af dette samt ophævelse af corona-restriktionerne, mener vi i bestyrelsen, at vi har brug for et godt grin. Vi har derfor lavet en aftale med lattercoach Lene Merete Lund fra virksomheden LE MERE, som vil hjælpe os med at få grinemusklerne i gang til en omgang latteryoga.

Arrangementet afholdes onsdag d. 9. marts 2022 kl. 19 på Middelfart Gymnasium (Østre Hougvej 97, 5500 Middelfart). BEMÆRK NY LOKATION!

Vi starter ud med latteryoga efterfulgt af en kort pause med kaffe/vand, hvorefter vi fortsætter med generalforsamlingen. Arrangementet forventes samlet set at vare ca. halvanden time.

Tilmelding er ikke nødvendig, alle er velkomne.

OBS! Ved Hjerteforeningens arrangementer er der fortsat krav om gyldigt coronapas.

Dagsorden til generalforsamlingen:

2. Bestyrelsens beretning
  3. Bestyrelsen fremlægger regnskab(er) til orientering
  4. Behandling af indkomne forslag
  5. Valg af bestyrelse
  6. Eventuelt

Eventuelle forslag til dagsordenen sendes til [email protected] senest d. 23. februar 2022.

Såfremt du er interesseret i at blive en del af bestyrelsen i Hjerteforeningen Middelfart eller blot har lyst til at give en hånd med som frivillig, så er du velkommen til at skrive til os på vores mail [email protected]

Husk at du nu også kan følge din lokalforening på facebook – søg på siden ”Hjerteforeningen Middelfart” eller følg nedenstående link:

Din lokalforening

Hjerteforeningen Middelfart