Motion i Hadsund

FFH_Hadsund_2022

Kære medlem af Hjerteforeningen Mariagerfjord

Så er foråret langt om længe kommet og de lyse morgener og aftener giver lyst og muligheder til at komme ud og være aktive igen. Motion kan vi ikke få nok af:-)

Hjerteforeningen er sammen med DBU, Trygfonden og SDU gået i et samarbejde om “Fodbold for Hjertet”. Konceptet er for både mænd og kvinder og drejer sig ikke om hård konkurrence, men leg, hygge og godt selskab med ligesindede. Træningen er varieret og fokuserer på styrke og kondition gennem leg med bold. Alle kan være med også uden forudgående erfaring med fodbold.

Betingelsen for deltagelse er, at man er 40+, og henvender sig bl.a. til folk med diabetes, hjertekar- og andre livsstilssygdomme, men også til dem, der gerne vil forebygge disse sygdomme.

Træningsopstart er tirsdag d. 31. maj 2022 kl. 16-17 og efterfølgende tirsdage. Træningen foregår i Hadsund Boldklub Stadionvej 29, 9560 Hadsund,

Yderligere information og det praktiske omkring tilmelding kan ses på vedhæftede opslag.

Med ønsket om en god sommer

Jørgen Thorndahl, formand

Mobil:  29617344