Hjerteforeningen Lyngby-Taarbæk

Generalforsamling 2024

Hjerteforeningen Lyngby-Taarbæk

Skrevet fredag d. 26. januar 2024

Hjerteforeningen Lyngby-Taarbæk inviterer til den årlige generalforsamling:
Torsdag d. 7. marts 2024, kl. 17:00 – 19:30.

Foredrag om hjerteflimmer

Vi starter kl. 17:00, hvor Læge & ph.d.-studerende Jacob Tønnesen vil holde et spændende oplæg om hjerteflimmer.
Kom og bliv klogere på, hvad hjerteflimmer er, hvordan det opstår, og hvordan man får det bedste ud af et liv med hjerteflimmer.

Generalforsamling

Omkring kl. 17:45 vil vi servere en lille bid mad samt lidt at drikke, hvorefter selve generalforsamlingen så starter.

Dagsordenen for generalforsamlingen er følgende:
  • Valg af dirigent og referent
  • Bestyrelsens beretning
  • Bestyrelsen fremlægger regnskab til orientering
  • Behandling af indkomne forslag
  • Valg af bestyrelse
  • Eventuelt

Indkomne forslag til generalforsamlingen skal sendes til bestyrelsen senest 2 uger før afholdelse på [email protected].
Det er kun medlemmer af Hjerteforeningen, der kan stille op til bestyrelsen og stemme, men alle er velkommen til at deltage.

Tilmelding

Vi vil meget gerne have din tilmelding, da vi serverer lidt forplejning mellem oplæg og Generalforsamlingen.

Tilmeldingen er lukket