Hjerteforeningen Køge

Hjertecafé i Køge

Skrevet torsdag d. 19. oktober 2023

Hjertecafé i Køge

Som noget nyt vil hjerteforeningens lokalafdeling i Køge afholde hjertecafé med blandt andet foredrag for hjertepatienter og deres pårørende og også alle andre der kunne være interesseret er velkommen.
Hvornår:
Vi starter op torsdag d. 2. november og derefter 2 gange forår og 2 gange efterår i 2024.
Hvor:
Arrangementet vil foregå på Køge kommunes sundheds, trænings og rehabilitering center, Rådhusstræde 10C, 4600 Køge.
Hvem:
Vi lægger ud med et foredrag af Psykolog Diana June Pedersen – tidligere Psykolog i hjerteforeningen som vil fortælle om hvordan vi som mennesker, kan blive psykisk påvirket af hjertesygdom – både som sygdomsramt og som pårørende.
Lær om den metakognitive metode, som er en nyere psykologisk tilgang til at forstå og håndtere livet med hjertesygdom og få en introducerende inspiration til at takle stress og depression.
Tid:
Foredrag er gratis og starter kl. 19 til ca. 21 og hjerteforeningen byder på en kop kaffe eller te.
Tilmelding:
Foregår ved at skrive til [email protected]
Tilmeldingsfrist er 29. oktober og der er begrænset plads og det er først til mølle – så skynd dig at tilmelde dig.
Følg os på vores sociale medier: