Hjerteforeningen København S

Indvielse af ny hjertesti på Kalvebod Fælled

Dato: Lørdag den 27. maj 2023

Mødested: Klokken 10:45 ved Naturcenter Amager, Granatvej 13, 2770 Kastrup

Det er den dag, hvor der er ”Store Vandredag” på Amarminoen og der foregår masser af aktiviteter langs ruten klokken 10 – 17. Man kan læse mere her: https://www.facebook.com/events/639446341334753

Hjerteforeningen København S har en stand ved naturcentret. Vi uddeler røde, hjerteformede balloner, information om hjerteforeningen og der er små konkurrencer med mulighed for at vinde – eller købe – søde armbånd eller midlertidige tatoverings-mærker.

Man kan også få en kort introduktion i livreddende førstehjælp og øve sig på mini-dukken Anna. I er så hjerteligt velkomne til at komme forbi og få en snak med de frivillige fra hjerteforeningen.

Indvielse af hjertesti:

Kom gerne til vores stand klokken 10:45 hvis I vil være med til at indvie hjertestien. Hjerteforeningen byder på en lille forfriskning.

Umiddelbart efter indvielsen er man meget vel-kommen til at gå den korte hjertesti-rute på 2 km. Ruten går via den ny-etablerede, flotte Digtebro – langs Ørestad syd og op til Store Høj.

Turen ender ved naturcentret.

Peter Neustrup, som er Hjerteforeningens tovholder på gåture på Kalvebod Fælled og lokal naturpark-guide, vil gå med på turen og fortælle lidt om området.

Varighed: ca. 45 minutter.

Naturcenter Amager, Granatvej 13, 2770 Kastrup