Hjerteforeningen København S

Nyt tiltag fra hjerteforeninger i Kbh. og på Frederiksberg: BROblad.

Skrevet lørdag d. 15. april 2023

Så er vi udkommet med første version af “Broblad”.

BROblad-1-november-2022

Udgivelsen af dette blad udspringer af et samarbejde, som de lokale hjerteforeninger i København og på Frederiksberg indledte i 2019. Vi har nu samlet beskrivelser af vores aktiviteter i ét og samme blad, og vi håber, at bladet vil blive taget godt imod og at nogle af aktiviteterne kan være af interesse.

Hvis man ønsker yderligere oplysninger kan man på sidste side få links til diverse lokale hjemmesider/Facebook-sider.

Sidste nyt: På siden Hjerteforeningen København S mangler en oplysning om et helt nyt hjertemotionshold, der starter i januar 2023 og tidspunkterne for træning er torsdage klokken 18:30 – 19:30 efterfulgt af 30 minutters socialt samvær. Det er i Sundhedshus Amager, Hans Bogbinders alle 3 – indgang 16 B.

Har du lyst til at deltage eller vil du vide mere, så kontakt venligst [email protected]

Vi glæder os til at se jer på nogen af vores kommende aktiviteter.