Hjerteforeningen København S

Hjertemotion – lørdage Sundhedshus Amager 09.10 til 18.12 2021

Skrevet torsdag d. 30. september 2021

Hjertemotion – nu indendørs

Så er det heldigvis lykkedes os at få en fysioterapeut til at træne os lørdag formiddag.

Hvor : Sundhedshus Amager, Hans Bogbinders alle 3, opgang 7(inde i gården).

Hvornår : Lørdage klokken 09:30 – 10:30 efterfulgt af 30 minutters socialt samvær.

Start Lørdag den 9. oktober – slut lørdag den 18. december 2021.

Pris kr. 450.

Træner : Fysioterapeut Rasmus Hemme Hervig fra Sundhedshus Amager.

Kontakt [email protected]

Tilmelding https://kurser.hjertemotion.dk/kurser_tilmeld.aspx?id=194

Efter tilmelding får du en mail fra Hjerteforeningen om deltagelse. Hvis ikke – så check venligst spam-filer.

Tøv endelig ikke med at melde dig, hvis du er interesseret. Du er så hjertelig velkommen.

Er du ny deltager, har du mulighed for en prøvetime, og er denne motion alligevel ikke noget for dig,

skal du ikke betale. Kontakt Margit Grome.

Hjertemotion er Hjerteforeningens motionstilbud til hjertepatienter og pårørende. Hjertemotion har til for-mål at støtte hjertepatienter til et aktivt hverdagsliv med motion og hjertesunde vaner.

Det gælder både de hjertepatienter, der for nylig har afsluttet et rehabiliteringsforløb i region eller kommu-ne, og de der efter en inaktiv periode ønsker støtte og inspiration til at komme i gang med motion. Og har du problemer med blodtrykket, er du også meget velkommen.

Medtag gerne drikkevarer – også gerne trænings-elastik(ker), hvis du har nogen.