Hjerteforeningen København S

Skrevet lørdag d. 4. september 2021

Hjertemotion – 4 gange udendørs

Hvor

Sundby Boldklub, Kløvermarksvej 3, 2300 S.

Hvornår

Fredage klokken 13:00 -14:00 med start fredag den 10. september – slut fredag den 1. oktober 2021

Pris kr. 180.

Træner

Fysioterapeut Mikkel Krabbe fra Fysisk form Amager.

Kontakt: [email protected]

Tilmelding https://kurser.hjertemotion.dk/kurser_tilmeld_ny.aspx?id=187

Efter tilmelding får du en mail fra Hjerteforeningen om deltagelse. Hvis ikke – så check venligst spam-filer.

Tøv endelig ikke med at melde dig, hvis du er interesseret. Du er så hjertelig velkommen.

Er du ny deltager, har du mulighed for en prøvetime, og er denne motion alligevel ikke noget for dig, koster det dig ikke noget. Kontakt Margit Grome.

Hjertemotion er Hjerteforeningens motionstilbud til hjertepatienter og pårørende. Hjertemotion har til for-mål at støtte hjertepatienter til et aktivt hverdagsliv med motion og hjertesunde vaner.

Det gælder både de hjertepatienter, der for nylig har afsluttet et rehabiliteringsforløb i region eller kommu-ne, og de der efter en inaktiv periode ønsker støtte og inspiration til at komme i gang med motion. Og har du problemer med blodtrykket, er du også meget velkommen.

Hjertemotion afholdes i trygge rammer med fysiotera-peut som instruktør, og naturligvis overholdes de gældende corona-restriktioner. Der er adgang til toilet, og muligvis også omklædningsrum, hvis re-striktionerne tillader det.

Medtag gerne drikkevarer – også gerne elastik(ker), hvis du har nogen.