Hjerteforeningen København S

Hjertecafé med foredrag om hjertesvigt

Skrevet søndag d. 1. september 2019

Ifølge Hjerteforeningen er der 62.000 danskere, der har diagnosen hjertesvigt, og hvert år er der omkring 12.000, der får diagnosen.

Hjertesvigt går ikke over, men jo mere du ved om sygdommen og symptomerne, jo større chance er der for, at du kan opdage lidelsen i tide og fortsætte med at leve det liv, du ønsker.

Foredragsholder er læge Edina Hadziselimovic, der er uddannet læge fra Aarhus og Københavns Universiteter. Hun er ansat i introduktionsstiling i hjertemedicin på Kardiologisk afdeling Y på Bispebjerg Hospital, samt forsker i hjertesygdomme på Rigshospitalet – Bispebjerg og Frederiksberg Hospitaler.

Foredraget er gratis, og der er ingen tilmelding. Alle interesserede er velkomne.

Tidspunkt: Torsdag den 3. oktober 2019 – klokken 16:30-18:30

Sted: Sundhedshus Amager, Hans Bogbinders Allé 3, opgang 7 (inde i gården), 1. sal, 2300 København S

Edina Hadziselimovic – billede fra Twitter