Hjerteforeningen København S

Vi deltager også i år med en stand til Bryggens fødselsdag.

En meget festlig dag, med mange forskellige indslag.

Skrevet søndag d. 12. august 2018

Bryggens Fødselsdag en byfest helt som den skal være, med musik, leg og fest i gaden.
I år foregår det lørdag d. 1. September kl 10-16.

Glæd jer! Foreninger, erhverv og kultur skaber i fællesskab dagen, hvor rigtig mange rykker ud i gadebilledet.
Gunløgsgade/ Leifsgade på Islands Brygge fyldes med stande.
En dato hvor du allerede nu bør sætte et stort kryds i kalenderen.

Programmet ser rigtig lovende ud.

Til dagens yngste gæster kan opleves alt fra Dukketeater, cirkus, børneloppemarked, cup stacking, spejderlejr, snobrød, beatbox, skolehaven, bybi honning, fodbold, badminton, wing chun gung fu, fodtennis, salg af børnetøj, legetøj og meget mere.
Bageren sælger pølsehorn, og Brugsen frugt. Saftevand på legepladsen – samt åben for leg på legepladsen hele dagen.

Til de voksne vil der foruden et fyldigt musikprogram på scenen være rig mulighed for oplevelser rundt på standene.
En lang række behandlere stiller op med smagsprøver på bl. a zoneterapi, massage, akupunktur, healing, japansk lifting, yoga og du kan få målt dit blodtryk hos hjerteforeningen. Flotte stande med inspiration og gode tilbud på dansk design, brugskunst, boligindretning og mode.

Vi får besøg af Spiselige planter Amager fælled og Amager Fælleds venner som fortæller om vores skønne natur på fælleden. Lokalhistorisk tager os med på tur. Naturligvis også motion og sport til de voksne. Og du kan selvfølgelig også møde de lokale politikere og få en snak om alt der ligger DIG på hjertet.

Listen af madboder er i år ekstra fyldig. Selvfølgelig med mulighed for både vin, øl og vand. Mange lækkerier og god mad og selvfølgelig ingen fødselsdag uden Liv’s pølser.

Dagen er fyldt med gode tilbud, konkurrencer, og med mulighed for at lære din bydel bedre at kende. Den mulighed må man ikke gå glip af. Hjælp os med at fortælle din nabo om Bryggens Fødselsdag, og del endelig begivenheden.

Vi ses 1. September til Bryggens Fødselsdag i Gunløgsgade/ Leifsgade