Hjerteforeningen København S

Hjertemotion fortsætter i Sundby – starter 27.08. 2016

Skrevet mandag d. 22. august 2016

Ønsker du at gøre noget godt for dit hjerte og forbedre din sundhed og livskvalitet? Så kom, og lav hjerterigtig motion i trygge rammer sammen med andre hjertepatienter.

Træningen ledes af en kompetent instruktør, der sikrer en optimal træning for dig.

Hjerteholdene henvender sig til alle hjertepatienter. Hjerteholdene træner hver uge i alt 32 gange. 16 gange i forårssemestret og 16 gange i efterårssemestret

Hjertemotion foregår hver lørdag fra den 27.08 16 til og med 10.12.2016– det er fra klokken 08;45- 10:15.

Sted: Forebyggelsescenter Amager, Han Bogbinders alle 3, opgang 7. stuen – 2300 København S.

3  i røde trøjer.  TV Flemming, Margit og Hanne fra Hjerteforeningens lokalkomité Sundby –

….  vores søde og dygtige fysioterapeut, Anita.IMG_1485 ver 2

Dette inkluderer også tilbud om hjertecafé fire gange i forløbet. hyggeligt samvær med relevante faglige oplæg om måder at sikre det gode hverdagsliv som hjertepatient.

Samt hjertestart: Orientering til patienter og pårørende i livreddende førstehjælp efter de nyeste principper og det koncept,

som Hjerteforeningen udbreder gennem sin kampagne “GØR NOGET – for hjertet.

Kompetente instruktører sikrer en optimal træning for dig.

Pris 500 kr for 16 gange .

Mere info: http://lokal.hjerteforeningen.dk/kbhs/

Eller mail: [email protected]