Hjerteforeningen Horsens

Hjerteforeningen er med, når Horsens Holder AlderBedst

Skrevet onsdag d. 31. maj 2023

Hjerteforeningen er med, når Horsens Holder AlderBedst afholdes for første gang som en del af en 4-dages festuge i Horsens torsdag d.8. juni.

Vitus Bering Parken danner smukke rammer for inspirerende oplæg, livsglæde, fællesskabende aktiviteter og spændende debatter, der giver inspiration til, hvordan man kan skabe et godt og (pro)aktivt liv i en moden alder.

Arrangementet AlderBedst er skabt i samarbejde mellem en lang række af byens fælleskaber, frivillige foreninger og organisationer, Seniorrådet i Horsens og Horsens Sund By.

Lokalforeningen deltager Torsdag den 8. juni med STAND ved arrangementet Alder Bedst i Vitus Berings Parken i tidsrummet kl. 13 – 18. Og Søndag den 11. juni sammen med Gå Værter og Lungekoret på Hjertestien Øst med start kl. 9 ved Husodde Strand / Camping i tidsrummet kl. 9 – 11.

Vi glæder os til at se jer!

Program og yderligere information kan findes på nedenstående link: