<>Facebook logoIkon-TelefonSlice 1HF Logorip_downSlice 1Slice 1

Generalforsamling 2021

Alle medlemmer af Hjerteforeningen i Hillerød Kommune inviteres hermed til at deltage i  Hjerteforeningen Hillerøds generalforsamling tirsdag den 9. marts 2021 kl. 19.00.

På grund af COVID-19 gennemfører vi i år generalforsamlingen som et onlinemøde. Derved undgår vi smittespredning og passer bedst på os selv og hinanden.

Selve generalforsamlingen vil i princippet forløbe som altid med følgende dagsorden:

  1. Valg af dirigent
  2. Bestyrelsens beretning
  3. Bestyrelsen fremlægger regnskab til orientering
  4. Behandling af indkomne forslag
  5. Valg af bestyrelse
  6. Eventuelt

Indkomne forslag til generalforsamlingen skal sendes til bestyrelsen senest 2 uger før afholdelse.

Det er kun medlemmer af Hjerteforeningen, der kan stille op til bestyrelsen og stemme. Der kan ikke stemmes ved fuldmagt.

Ønsker du at deltage i generalforsamlingen skal du blot benytte nedenstående link. Længere nede finder du desuden en kort beskrivelse af, hvordan du logger på. Det vil være muligt at logge på fra kl. 18.45 – mødet forventes at vare højst 1 time.

Klik på linket for at deltage i Hjerteforeningen Hillerøds generalforsamling online: https://hjerteforeningen-dk.zoom.us/j/85762874196

Med venlig hilsen

Sara Lisberg Larsen,
Fungerende formand i Hjerteforeningen Hillerød
sllarsen@hjerteforeningen.dk


Sådan logger du på fra en computer:

Har du brug for en detaljeret vejledning for computer, klik hér (du kan evt. udskrive vejledningen).

Trin 1: Klik på linket: https://hjerteforeningen-dk.zoom.us/j/85762874196
Trin 2: Klik på “download and run Zoom” og følg instruktionerne på skærmen for at installere et hjælpeprogram.
Trin 3: Når hjælpeprogrammet er installeret, klikker du på “Join a meeting”. Evt. indtastes webinar/meeting-ID: 857 6287 4196
Trin 4: Indsat din e-mail og dit navn i den åbne dialogboks.

Sådan logger du på fra en mobilenhed (tablet/smartphone/iPad/iPhone):

Har du brug for en detaljeret vejledning for tablet, så klik hér (du kan evt. udskrive vejledningen).

Trin 1: Download app’en “Zoom Cloud meetings” fra Apple Store eller Google Play.
Trin 2: Klik på ”Åbn” når Zoom app’en er downloadet og tryk på ”Join a meeting”.
Trin 3: Indtast webinar/meeting-ID: 857 6287 4196
Trin 4: Indsat din e-mail og dit navn.

Oplysning om Zoom og behandling af personoplysninger:

Zoom behandler personlige oplysninger i globale datacentre inklusive USA og overførsel af personoplysninger til USA sker pba. EU-Kommissionens standardbestemmelser om databeskyttelse (SCC). For yderligere detaljer henviser vi til Zoom-privatlivspolitikken tilgængelig her: https://zoom.us/privacy

Praktiske oplysninger

Sted
Online på Zoom
Datoer
Tirsdag 9. marts 2021 kl. 19:00 - 20:00