Hjerteforeningen Hillerød

Naturtræning juni 2020

Opdatering om NATURTRÆNING på hjertestien i Præstevang Skov: deltagerantal og ændring af til- og afmelding.

Skrevet søndag d. 21. juni 2020

Træning i naturen er et samarbejde mellem Hjerteforeningen Hillerød, Ældre Sagen Hillerød, Kom med! og Frivilligcenter Hillerød.

Træningen blev opstartet 2. juni og nu hvor myndighederne har hævet forsamlingsgrænsen vil der fra 14. juni max. være 14 deltagere udover instruktøren på hvert hold.

Træning foregår: tirsdage og onsdage fra kl. 13.00 – 14.00

Mødested: Præstevangskoven ved P-pladsen skråt over for 7-Eleven tanken på Københavnsvej. Vi mødes, hvor Hjertestien begynder et par hundrede meter hen ad stien fra P-pladsen.

Proceduren for tilmelding og afmelding ændres du ikke behøver tilmelde dig til træningen forinden, men hvis du ikke kan deltage skal du melde afbud til instruktøren Marika Worm på telefon / sms på 21 74 79 39

Tirsdagsholdet: Afbud senest lørdagen før.
Onsdagsholdet: Afbud senest tirsdag morgen før.

Har du lyst til at være med ?

Som ny deltager skal du tilmelde dig første gang enten til Marika Worm eller til Inge Espensen på ovennævnte telefon/mail.

Træningen vil finde sted i henhold til sundhedsmyndighedernes og regeringens anbefalinger.

Det betyder pt. at:

• Alle deltagere skal holde afstand til hinanden på mindst 1 meter. Der vil derfor ikke være øvelser, hvor flere skal være sammen om øvelsen.
  • Alle deltagere skal medbringe håndsprit til brug før og efter træningen.
  • Evt. fælles kaffe efter træning, skal aftales forud og hver deltager skal medbringe sin egen kop.
  • Hvis du er syg eller føler dig sløj, skal du ikke møde op, men blive hjemme.
  • Er du i risiko-gruppen skal du også blive hjemme. Personer som er transplanteret og får immun supprimerende medicin er i en øget risiko. Er du i tvivl eller ønsker flere oplysninger, så gå ind på
    https://hjerteforeningen.dk/corona/ eller ring til Hjertelinien på 70 25 00 00.

Ønsker du nærmere oplysninger, er du velkommen til at kontakte Marika Worm på telefon 21 74 79 39 eller på mail [email protected] eller Inge Espensen på mail [email protected].

Du kan også kontakte Hjerteforeningen Hillerød på [email protected]