Hjerteforeningen Hillerød

Infomøde – hjertemotion ny sæson

Skrevet fredag d. 11. august 2017

Hjertemotion_Logo_270px

Så er vi på banen igen med nye tilbud om Hjertemotion samt et foredrag med den kontante, ærlige og direkte læge Charlotte Bøving fra DR2 programmerne “lægen flytter ind”. Hun gjorde forskellen, fik dem til at ændre deres liv…..! Charlotte fortæller sjove historier fra programmerne, som viser hvor lidt der skal til at “sende helbredet på ret køl”, hvis bare man gøre “lidt” hverdag. Charlotte vil på en sjov og underholdende måde give vise ord med på vejen med en sundere livsstil – og hvorfor det er så vigtigt…. som hun siger; Vi vil alle gerne være her “lidt længere”. En sætning der i den grad blev højaktuel for Charlotte, da hun i sept. 16 fik stillet en kræftdiagnose.

Vi starter 5 nye hjertehold op med opstart i uge 36. Vi har hold mandag – tirsdag – onsdag og torsdag.

Kom i FrederiksborgCentret, Milnersvej 39, Hillerød torsdag d. 24. august kl. 19-21. Billetter købes i FysioDanmark Hillerød og koster kr. 50,- for medlemmer og kr. 75,- for ikke medlemmer.

Find-os-paa-facebook_1