Hjerteforeningen Hillerød

Rådgivning og Hjertecafé d. 14. september 2015

Skrevet onsdag d. 19. november 2014

DSC_0115

Vi har afholdt den sidste Hjertecafé i foråret, men starter op d. 14. september 2015. Der vil være Rådgivning og Hjertecafé d. 14. september – 12. oktober – 9. november og 14. december 2015 kl. 12-17 i Frivilligcenter Hillerød – Kedelhuset, Fredensvej 12B (bag biblioteket). Kom ml. kl. 12-15 og få en privat snak med hjertesygeplejersken og høre foredraget ml. 15-17. Emner annonceres i Hillerød Posten.

Lokalkomitéen havde i 2014: Nytårsmarch, 5 Hjertecaféer, målt blodtryk i Matas, på Krone Apoteket, til årets Slotssti Stafet, 3 dage på Hillerød Kræmmermarked samt på NATURENS DAG,  hvor vi sammen med Hillerød Kommune, flere patientforeninger og Hillerød Fysioterapi og Træningscenter havde et stort arrangement på Skovskolen.

I 2015 har vi haft Nytårsmarch, 4 Hjertecaféer, 6 Rådgivninger, afholdt generalforsamling d. 23. februar, været i Hillerød Kommune’s kantine og måle 81 blodtryk, haft en stand på Forårsmessen i Frederiksborg Centret og målt 179 blodtryk og målt blodtryk, da Hillerød var startby til cykelløbet Post Danmark Rundt, været på Naturens dag og målt 68 blodtryk, haft stand på Erhvervsmessen i FrederiksborgCentret og målt 55 blodtryk.

Find os på Facebook