Hjerteforeningen Haderslev

SMUK GRILL på Gravene

Der bliver højt humør og god musik torsdag 14. juni kl. 16, når SMUK endnu engang byder på “Grill på Gravene”.

Grill på Gravene opstod som en måde, hvorpå SMUK og SMUK Støtteforening sagde tak for den lokale opbakning, da SMUK for efterhånden en del år siden var truet af lukning. Ikke mindst takket være denne opbakning blev musikkorpset reddet. En spontan fest med pølser på grillen blev stablet på benene, og en ny tradition blev født.

Man vil kunne opleve musikerne på slap line. Der vil være masser af god og underholdende musik, og igen i år er det SMUKs egen dirigent, Susanne Vibæk, der leder slagets gang, siger orkesterchef Rasmus Frandsen.

Koncerten er gratis, og ligesom dengang det hele begyndte, vil der være lækkerier over grillkullene. I år er det Harmonien, der står for salg af øl, vand

Grillpølserne er klar kl 14:00

Gravene - Haderslev