Greve motionsklub

Kære ”Gymnastikker”.

Skrevet mandag d. 13. februar 2023

Det har været en rigtig god sæson sammen med jer og Pernille, hvor vi også har haft det sjovt.

I har været meget flittige, vi har været gennemsnitlig 13 personer til gymnastik hver gang og Pernille har gjort det rigtigt godt – selv musikken er kommet godt med 😉 – og vi har fået mange sjove og nye udfordringer, som vi har udført efter bedste evne.

Pernille vil gerne undervise i næste sæson og håber det kan passes ind i arbejde/studie.

Vi holder ikke vinterferie og sidste gymnastikdag bliver onsdag den 29. marts, hvor vi takker af for denne sæson, men ikke nogen speciel afslutning – det bliver Forårsfesten.

Forårsfesten er den 31. marts, hvor alle holdene i Motionsklubben bliver inviteret, nærmere herom senere.

Mange hilsner fra Ruth