Hjerteforeningen Gentofte

Skrevet onsdag d. 1. juni 2022

YOGA & KUNST FOR KROP OG SIND

Søndag den 19. juni kl. 10-11.15

Øregaardsparken er anlagt som en landskabelig havetype, der blev moderne i slutningen af 1700-tallet. Slyngende stier, afvekslende beplantning og en dekorativ sø afspejler tidens opfattelse af forbundetheden mellem natur, krop, kunst og sind. En opfattelse, der ikke ligger os fjern i dag, tværtimod. Vi er derfor glade for i samarbejde med Gentofte Hjerteforening at invitere til samvær og Hata-yoga i den grønne park. Det foregår foran Spejlscenen med Hjerteforeningens yogainstruktør, Judith Macripp-Johannsen. Du behøver ikke at have dyrket yoga før, og der tages hensyn til evt. individuelle genoptræningsforløb.

Medbring yogamåtte, behagelig beklædning og drikkedunk til dig selv.

For voksne (og børn i følge m. voksne) – både nybegyndere, let øvede og rutinerede.
Yogainstruktør: Judith Macripp-Johannsen.

I tilfælde af vedvarende regne aflyses arrangementet.