Hjerteforeningen Gentofte

Rudersdal holder en Hjertecafe for alle medlemmer af Hjerteforeningen.

Skrevet mandag d. 9. maj 2022

Kom og hør psykolog Diana June Pedersen (tidligere ansat i Hjerteforeningen) holde foredrag om de psykologiske reaktioner, som kan følge med hjertesygdom. Oplægget henvender sig til alle der er berørt af hjertesygdom – patienter, pårørende eller fagfolk, som ønsker forståelse og indsigt i de mentale mekanismer og redskaber, som er relevante for mennesker berørt af hjertesygdom.

Diana er uddannet psykolog og sygeplejerske, og har erfaring fra arbejde i Hjerteforeningen, Gigtforeningen, Kræftens Bekæmpelse, Hospitaler, Privatklinikker, Forsikringsbranchen og har egen praksis.

HjerteCafeen foregår i Sognegården, Vedbæk Stationsvej 9, 2950 Vedbæk den 18. maj. Vi starter kl. 18:00. Der vil være et let traktement med Sandwich og diverse drikkevarer.

Cafeen er gratis. Du bedes tilmelde dig på dette link