Hjerteforeningen Frederikssund

Onsdag den 22. februar 2023, Kl. 14 – 16.30

I Elværket, Ved Kirken 6, i Frederikssund

Ny viden indenfor ernæringsområdet

Hjerteforeningen inviterer til foredrag om gode veje til sundere hjerte og kredsløb. Vores mad er et vigtigt fundament for sundhed på alle måder, kom og få en større indsigt i hvad og hvorfor. Der er andre måder, som sammen med maden giver dig et stærkt værn mod skæve tal, inflammation og sygdom.

Kom med og bliv klogere, bliv inspireret og find nye veje til mere liv og glæde.

Om Tine Grandjean.

Tine er prof. bachelor i ernæring og Ernæringsterapeut, forfatter, yogalærer m.m. Hun har arbejdet med forebyggende og helbredende sundhedsarbejde i over 20 år. Hun arbejder i privat praksis med klienter, underviser og holder foredrag.

Hjerteforeningen serverer the/kaffe og frugt. Der er gratis adgang til Hjertecafeen.

Husk også vores vandreture i Frederikssund og omegn hver torsdag med start kl. 10.15 lige indenfor Hovedindgangen til Sillebroen Shopping.