Hjerteforeningen Frederikssund

Livstilskursus på Storedam

Skrevet onsdag d. 29. november 2023

Kom og vær med
Hjerteforeningen Frederikssund afholder for 7. gang livsstilskursus på Seniorhøjskolen Storedam, i Hørsholm.

Fra den 26. august – 30. august 2024

Der er planlagt et spændende kursus, hvor der vil blive fortalt om alt fra kost, motion, livskvalitet, kultur, natur og meget andet, samt fritid til at hygge sig inden- såvel som udendørs i de smukke omgivelser.
Teamet i køkkenet er Jytte og Torben Jensen, som sørger for den hjertevenlige mad – morgen, middag og aften.
Prisen for kurset vil i år være kr. 3.700,- for medlemmer af Hjerteforeningen og kr. 4.000,- for ikke medlemmer.
Deltagerantallet er begrænset til dette populære kursus, så hurtig tilmelding tilrådes.
Der er kun få enkeltværelser til rådighed – så har du mod på at dele værelse med en anden kursist, er det også en mulighed.
Seniorhøjskolen ligger på Hartvig-Møllersvej 1, Gunderød, 2970 Hørsholm.

Tilmelding og/eller yderligere oplysninger fra 1. december 2023, kan rettes til:
Anne-Lise Christensen på mail: [email protected]

Program Storedam 2024