Hjerteforeningen Frederikssund

Generalforsamling 2022

Skrevet søndag d. 30. januar 2022

Invitation til generalforsamling i  Hjerteforeningen Frederikssund.

Vi har hermed fornøjelsen at invitere til deltagelse i den årlige Generalforsamling i
Kulturhuset Elværket, Ved Kirken 6 i Frederikssund

Mandag den 28. februar 2022 kl. 19.

Før Generalforsamlingen afholdes, vil vi fra kl. 19 – 20 blive underholdt af den skønne, russiskfødte sangerinde Tatiana Kisselova med den fantastiske stemme og den store udstråling.

Der er gratis adgang for alle, men de, der ønsker at deltage i Generalforsamling med efterfølgende servering, bedes tilmelde sig til formanden Lissie Rosenager på
[email protected] eller telefon 2885 5770 senest den 18.2.22.

Efter Tatiana Kisselovas optræden starter selve Generalforsamlingen i henhold til denne dagsorden:

2. Formandens beretning
  3. Kassereren fremlægger regnskab til orientering
  4. Behandling af indkomne forslag
  5. Valg af bestyrelse
  6. Eventuelt

Indkomne forslag til generalforsamlingen skal sendes til [email protected] senest 2 uger før afholdelse.

Det er kun medlemmer af Hjerteforeningen, der kan stille op til bestyrelsen og stemme.

Efter Generalforsamlingen vil der blive serveret en let anretning.

Vi håber at se dig/jer den 28. februar 2022 kl. 19.00.

Trods de ændrede Corona-restriktioner er der i Hjerteforeningen fortsat krav om,
at man skal vise Coronapas.