Hjerteforeningen Frederikssund

Gåture!

Skrevet tirsdag d. 9. august 2022

Gåture med Hjerteforeningen Frederikssund!

Hjerteforeningen Frederikssund afholder i uge 34, fordelt over 4 dage,

fra den 23.-26. august 2022, gåture for personer der er langsomt gående, brugere af rollator eller stok , men alle er velkommen til at deltage.

Det sker i følgende byer:

Skibby, Jægerspris, Slangerup og Frederikssund.

Gåturen er på max. 1 km og starter kl. 11.00.

Der vil i hver by være en person med fra Historisk Forening, som vil fortælle historie om deres by. Desuden deltager en person fra Hjerteforeningen Frederikssund, på hver tur.

Dato og mødested:

Tirsdag den 23. august 2022 i Skibby. Ved P-pladsen foran kirken. Turleder vil være Lissie.

Onsdag den 24. august 2022 i Jægerspris: Foran Rejsestalden. Turleder vil være Hanne.

Torsdag den 25. august 2022 i Slangerup. Foran Rådhuset. Turleder vil være Henny og Margit.

Fredag den 26. august 2022 i Frederikssund. Foran Rådhuset. Turleder vil være Keld og Ulla.

Hjerteforeningen Frederikssund

Lissie Rosenager

Har du spørgsmål, kan du kontakte formand Lissie Rosenager på tlf. 28855770 eller mail: [email protected]