Hjerteforeningen Faxe

Hjertebørn

Skrevet torsdag d. 13. april 2023

Bestyrelsen har ordet

Forestil dig at du er den ene i et ungt par der skal have barn, måske det første barn. Graviditeten er forløber godt,  I er spændte og glade for nu er det termin, I skal føde. Den sidste skanning og undersøgelse før indlæggelsen på fødeklinikken er i gang.
Skanningen viser at barnet har en hjertefejl og beskeden er at I må forvente, at jeres nyfødte barn skal have en hjerteoperation, efter barnet er født.
En sådan besked til et ungt par, der venter barn må være rædselsfuld.
Bestyrelsen for Hjerteforeningen Faxe Lokalforening har besluttet, at vi vil støtte disse børn og forældre ved at samle lidt penge ind til hjertebørn.

Det er her du kommer ind i billedet.

Vi har en pavillion, hvor fra vi vil sælge forskellige hjerter, som kan hænges på bl.a. juletræet. I første omgang starter vi med at støbe og sælge bi vokshjerter.
Pavillonen stiller vi op den 10. – 11. juni på Kulsvier Festivallen i Eskilstrup, nede ved Rønnede/Kongsted.

Fri adgang og fri parkering!

Planerne er at vi efterfølgende vil deltage på andre markeder mv.

Vi vil gerne opfordre til, at der er nogen der vil være med til at klippe hjerter i rød karton eller filt,- eller lave hjerter i trylle dej. Andre forslag er velkommen.

På den første stand den 10. -11. juni starter vi som sagt op med at sælge Bi voks hjerter som vi støber på standen.
Send en PB til Lasse Hagelberg og hør nærmere eller send en mail på [email protected]