Hjerteforeningen Faaborg-Midtfyn

Tarmfloraens betydning for vores helbred, og sådan kommer du videre efter hjertesygdom

Foredraget ved læge Charlotte Bech handler om alt det vi selv kan gøre for at bevare et godt helbred, og hvad vi selv kan gøre for at forebygge sygdom f.eks. MediYoga, meditation, yoga, humør, latter, sociale sammenhænge, væk fra ensomhed, samt tips til en dybere sammenhængende søvn, og en roligere livsrytme med mindre stress.

Hvordan man bl.a. kan supplere den gængse behandling for hjertekarsygdom med naturlige og veldokumenterede metoder som motion, viden og vejledning om sund tarmflora, kost og kosttilskud.

Er man f.eks. syg med hjertesygdom, kan der opstå krise, men hvordan kommer du videre?
Du får en række konkrete redskaber, som har hjulpet mange andre i samme situation.

Alle er velkommen, der kræves ikke medlemskab, og foredraget er gratis.

Hjerteforeningen byder på kaffe og kage.

Tilmelding senest tirsdag d. 22. februar 2022 til Ellen på tlf. 30884218

Vi følger selvfølgelig Hjerteforeningens råd og regler

Ringe Bibliotek
Centrumpladsen 13