Hjerteforeningen Faaborg-Midtfyn

”Skydning for alle”

Kom og vær med til en spændende og sjov dag sammen med Hjerteforeningen Faaborg-Midtfyn og Skytteforeningen, og bliv introduceret til skydesporten, når Skydehuset på Lombjerge i Ringe byder indenfor.

Skydning er en idræt for hele familien, uanset alder og køn.

Koncentration, balance, vejrtrækning og tålmodighed er nogle af de elementer, der optrænes under skydning.

Skytteforeningen stiller instruktører og salonrifler gratis til rådighed, så du får mulighed for at forsøge dig ud i skydekunsten, og der vil blive fortalt om skytteforeningen og dens mange arrangementer og tilbud, ligesom der vil blive fortalt om de mange aktiviteter, som foregår i ”Bøgegrotten” på Lombjerge.

Alle er velkommen, der kræves ikke medlemskab, og oplevelsen er gratis.

Skytteforeningen byder på kaffe og hjemmebag.

Tilmelding senest tirs. d. 23. aug. til Ellen på tlf. 30884218

Vi følger selvfølgelig Sundhedsstyrelsens og Hjerteforeningens aktuelle råd og regler

Skydehuset
Egelundsvej 1